Երգն ինձ համար ամեն ինչ է

Posted: 30 Նոյեմբերի, 2012 in Uncategorized

Երգը իմ կյանքում շատ մեծ նշանակություն ունի, որովհետև ես երաժիշտ եմ: Նվագում եմ դաշնամուր, նաև երգում եմ: Երգն իմ կյանքի մի մասնիկն է, երգն ինձ համար մեծ բան է, օրինակ` ինչպես կյանքն է, և ես երգ-երաժշտությունը շատ եմ սիրում: Գիտե՞ք չէ, ամենամեծ բանը իմ կյանքում երգն է, քանի որ ես արդեն 3 տարեկանից սկսել եմ երգել: Համ էլ դուք գիտեի՞ք, որ ծովում, անտառում, կրակի մեջ և ընդհանրապես ամենուր կա երգ: Ես շատ եմ սիրում նվագել դաշնամուր և երգել դասական ու արտասահմանյան երգեր, նաև սիրում եմ կիթառ նվագել, բայց, ցավոք սրտի, չեմ նվագում:
Երգն ունի շատ մեծ ուժ, երբ մարդը լսում է երաժշտություն, նրա մեջ ծնվում են լիքը լարեր, երբ նա լսում է երաժշտություն, նրա մեջ արթնանում է մի ուրիշ գեղեցիկ լար, և իր դիմաց բացվում է մի դուռ, որտեղ կա երաժշտություն և երգ: Համ էլ երգի ուժը շատ մեծ ուժ է, քանի որ երգը երբ մտնում է մարդու սիրտը, ու եթե մարդը նյարդային է, հենց այդ պահին երգն օգնում է նրան:

Մեկնաբանություններ
  1. amirjanyanասում է՝

    Արփի ջան, իսկ ինչու չես բլոգից նյութերդ հղում տալիս կայք, որ կայքում ես դնում:

Թողնել մեկնաբանություն